Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa, klä in dig i wellpapp.

Det har varit en fin dag. Jag har varit med fina vänner. Jag har druckit gott te. Jag har ätit mig mätt på tacos. Jag har skaffat mig en adventsljusstake i mitt fönster. Jag har skrattat. Jag har legat och pratat om allt mellan himmel och jord med mina vänner. Jag har varit nära till gråt när Moa i Idol sjöng "carry you home" till sin bror. Jag har suttit på mitt rum och lyssnat 30 Seconds to Mars och bara känt att "livet är ju rätt okej trots allt".

Okej, det var den lägesrapporten. Nu ska jag sova, har spänningsvärk från topp till tå. Godnatt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad heter den där appen? :)

2011-11-26 @ 11:50:38
URL: http://placeet.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja hihi menade spåkulan!! Tyckte den va lite cool.. Hittade den :) tack!

2011-11-27 @ 12:13:11
URL: http://placeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0