Fought like a switchblade, so no one could take him down.

I den här bloggen har jag tänkt lägga mer eftertanke och tid bakom mina inlägg. Alltså, nu påstår jag inte att det automatiskt blir en bättre blogg om man gör så, men jag vill att mina inlägg ska vara grammatiskt korrekta, nu säger jag inte att min grammatik alltid är korrekt för det finns hur mycket som helst kvar att lära, men jag vill liksom att det ska se bra ut och att det inte är något jag slängt ihop i all hast. Jag vill att det ska vara något som andra faktiskt finner någorlunda intressant. Jag vet inte, men jag brukar alltid vilja känna när jag trycker på "spara och publicera" att det iallafall finns något vettigt att läsa i inläggen.

Just nu sitter jag hemma och lyssnar på Anna Ternheim's nya som är helt fantastisk och jag känner mig lite trött och kanske lite ledsen men jag insåg just att jag inte borde vara det, eller så borde jag det, jag vet inte. Känslor är konstiga. Jag bestämmer mig för att vara glad istället. Pappa tycker att jag har varit mycket gladare på senaste tiden, förutom på morgonen då jag är som ett jävla åskmoln som vill döda alla ungefär. Nej okej, så illa är det faktiskt inte. Men jag är fan inte glad på morgonen, det vet min familj. Ibland säger pappa att han har lust att drämma till mig i pannbenet. Ja, på skämt då förstås. Jag kan vara rätt evil, tro det eller ej.

Men nu blev jag dödstrött så nu ska jag sova.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0