And you can fight the tears that coming

När vi sms:ade varandra konstant om kvällarna. När vi satt ute på min gata till klockan fyra på morgonen. När vi kysste varandra för första gången på din balkong. När du sov hos mig för första gången, jag låg vaken många timmar den natten. Alla gånger du försökte lära mig piano, men jag var nog för kass. Det enda jag kunde spela var bullerbyn-melodin. När vi båda var på det där konstiga, flummiga humöret och alla gånger vi sprungit runt och jagat varandra i mitt hus. Alla de gånger du försökte fälla krokben på mig när vi gick runt i affärer. När jag åkte till Thailand förra julen och jag var så himla lycklig för jag visste att jag skulle komma hem till dig snart igen. Och när du skickade ett sms om dagen med massa fina ord om hur mycket du saknade mig när jag var borta. När jag kom hem till dig på nyårsafton och vi firade nyår tillsammans. Den dagen är nog för övrigt svår att toppa. När du alltid försökte vända mig upp och ner, jag hatade det, haha. När du försökte berätta för mig att man inte kan vara trasig utan att någon har gjort en trasig, det finns en anledning bakom allt brukade han säga. När vi såg en grävling på min gata. När du hade kletat in tuggummi i ditt hår och jag fick sitta hur länge som helst för att försöka få bort det. När vi sprang runt som två barn på en strand i Simrishamn och du försökte få i mig i det iskalla vattnet men jag vägrade. När vi nötade Solsidan på kvällarna, mest för att jag tyckte det var så roligt. När du alltid slängde dina kläder på golvet när vi skulle sova. När vi satt mitt emot varandra i min säng en kväll och pratade i timmar, jag grät i floder och du bara lyssnade och höll min hand.



Kommentarer
Postat av: julia

<3

2011-11-30 @ 20:59:15
Postat av: Stefan

<3

2011-11-30 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0