Life is nothing without friendship

Vickan stod på knä och bad om att jag skulle blogga, och eftersom jag är hennes BFF så måste man ju ställa upp. Ställa upp för laget liksom. Vickan och jag går i samma klass och vi är SÅHÄR tighta med varandra. Vi avslutar varandras meningar och när vi går på stan och ser en kille som är sådär good-looking så kan vi titta på varandra och då förstår vi direkt vad det är vi tänker. Vi gör varandra övertrötta och vi skämtar alltid när vi är med varandra. Vi kan ibland uppfattas som dumma i huvudet med våran humor, men det är bara roligt.

Vi tycker ganska olika om saker och ting, men ändå så lika. Vi lyssnar exemeplvis inte på samma musik. Men en sak som vi har gemensamt är att vi älskar kärlek. Vi är båda två stora romantiker. Jag älskar att prata kärlek med henne för vi tänker och tycker samma saker. Vi kan alltid säga vad vi tycker till varandra för vi är alltid ärliga mot varandra. Hon är rolig, snygg, har fina kläder och är superduper snäll.

Jag är glad över att jag har en sådan fin vän.




Kommentarer
Postat av: victoria

åååhå du anar inte vilket brett leende jag har på läpparna just nu!!!! <3<3<3<3<3

2012-01-06 @ 16:10:28
URL: http://victoriacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0