But you didn't have to cut me off.



Imorse gick jag upp vid åtta, åt en stabil frukost och sen vid halv elva tog jag en promenad ner till gymmet där jag körde 40 min Crosstrainer + mage och rumpa. Crosstrainer är inte det roligaste jag vet men jag har kommit på några mind games. Det jag försöker göra är att inte kolla på tiden så ofta. Gör jag det kan jag ge upp hur jävla snabbt som helst, haha. Så istället brukar jag dela upp de 40 minutrarna i olika delar, för att göra det lite enklare.

Den första kvarten är egentligen ingenting, det går fort tänker jag. Sedan tänker jag att jag kör 10 minuter till och efter det får jag dricka vatten. Efter det är det bara 15 minuter kvar och då tänker jag att det bara är en kvart kvar och att det bara är att härda ut. Sedan är det klart! Brukar faktiskt funka när jag verkligen inte har någon lust att kliva på den där Crosstrainern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0