Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story.


Hej, det här är jag och min klasskompis Linn. Linn är väldigt snäll och rolig men hon tappar bort saker väldigt lätt och jag brukar reta henne för det. MEN jag tycker om henne ändå.

"Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story", tycker om den meningen på något sätt för den är så sann. Fast samtidigt tycker jag inte om den, för jag vill att allt här i livet ska ha ett lyckligt slut. Dock funkar inte allt riktigt så. Kärlek tar slut, och det gör ju jävligt ont. Men samtidigt kanske det är bra för att det är bäst så. Den kärleken var bara ett kapitel. Ett kapitel som man är sådär lycklig i. Ett kapitel med kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0