Onödigt babbel om ingenting egentligen

Det suger att blogga. Instagram är mycket roligare och jag är betydligt mycket aktivare där (@juliaalpmyr). Har en Kings of Leon period igen. Gud, så bra de är. Jag har nyss ätit Ben&Jerry glass, det var yummi. Har haft huvudvärk ikväll och konstigt nog får jag det alltid på samma sida. Det suger stenhårt.

Kommer ni ihåg att jag en gång sa att jag skulle lägga mer tid och eftertanke på inläggen osv. Att jag inte skulle slänga ihop någonting i all hast, men det är precis vad jag har gjort just nu. Men vet ni vad? Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte lägga ner mig och försöka få det att bli sådär bra som jag egentligen önskar. Så ni vet.

Men nu ska jag tvätta bort mitt smink, vilket måste vara jätte intressant för er att läsa. Men min hy har blivit jätte bra och snart ska jag sluta äta Tetralysal. Ångest. Men det blir nog bra. Eller något. Hoppas och så kan man ju alltid göra.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0