Musik och kärlek tillsammans är ju så jävla starkt.

Jag lyssnar på musik hela tiden. Speciellt när jag är hemma. Och sen när jag är ute går jag runt med en hörlur i ena örat, bara man för höra lite. Och Spotify har hängt med mig i något år och ibland scrollar jag upp och ner bland alla mina listor och fortsätter så. Sedan stannar jag på en låt. Känner. Får upp minnen direkt och ibland ler jag. Men oftast bryter jag ihop inuti, för det var ju den där låten vi tyckte så himla mycket om.

Min lilla Ipod har legat och skräpat i mina lådor alldeles för länge nu, men nu ska den snart iväg och träna med mig. AS TAGGAD TJEJ, BEACH 2012 HERE I COME!!!!! Skoja. Nej, men nu kör vi.




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gör du iordning dig när du ska träna? :))

2012-01-03 @ 19:27:54
Postat av: Ludvig

sv; du ä helt ok själv ;)

2012-01-04 @ 16:41:05
URL: http://janssonludvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0