Typ sånt som dyker upp i mitt lilla huvud när jag inte kan sova.

Ibland när jag har svårt att somna ligger jag vaken och funderar över saker. Som till exempel nu, då jag tänker jag på alla som ligger ensamma i sina sängar. Jag undrar lite över vilka som ligger där och saknar. Saknar något eller någon liksom och ibland står jag inte ut med tanken.

Sen tänker jag på de som har någon, som liksom har någon att somna bredvid, som har någon att känna den där fantastiska känslan med, tryggheten liksom - att just ha någon bredvid. Uppskattar de det så som jag tror att jag skulle göra?

Sen funderar jag över vilka det är flest av, de som är ensamma eller de som har någon? Eftersom ensamma personer är en, och de som har någon är två.. Inte sant? Borde inte det då betyda att det är fler som inte är ensamma? Kan ha fel, men jag önskar och hoppas verkligen jag har rätt.

Kommentarer
Postat av: victoria

du har fan i mig rätt

2012-01-03 @ 02:08:19
URL: http://victoriacecilia.blogg.se/
Postat av: Victor.

Förstår dig. fint skrevet.

2012-01-03 @ 05:12:17
URL: http://tystnaden.devote.se/
Postat av: Anonym

fint som vanligt!

2012-01-03 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0