Play me a song your newest one please leave your taste on my tongue.

Idag har jag legat i min säng hela dagen förutom när jag var ute och sprang. Duktiga jag! Känner mig sådär mosig och go i ansiktet. Varm liksom. Som att ha feber. Men det har jag inte som tur är.

Känner mig bara allmänt.. Jag vet inte. Känner inte så mycket egentligen och det är ganska skönt ibland. Känner mig varken glad eller ledsen, svart eller vit. Allt känns liksom bara grått och trist. Utan dig är jag halv, ofullständig. Jag vet det nu, och jag saknar allt det där som jag hade för lite mindre än två månader sedan.

Jag är iallafall glad över att jag kommit igång med träningen. Känns så skönt att ha ett ställe man kan fly till liksom. För det bästa som finns när man är tankspridd som jag är att springa jätte långt så man blir jätte svettig. Bästa grejen. Aja, nu ska jag se nya Irene Huss filmen. Om mina ögonlock pallar vill säga. Godnatt!


Hittade visst en gammal bild som togs i Simrishamn i somras.
Bilden beskriver nog ganska bra hur jag känner mig just nu, haha.
Gosigt rosa om kinderna osv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-01-08 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0